Our motto says it all: "We would like to ride in zoomer which is not easily defeated by anyone."

Members Rides Members Rides   TR Ride of the Month TR ROTM   * Ride Utility   Support TR buy a shirt! TR Store * Login * Register
* FAQ   * Search 
Post new topic Reply to topic  [ 161 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Sun Jan 22, 2012 1:29 pm 
jcrabb13 wrote:
boom found ya!


Yes you did lol Whats up?! Thats the Met thats needs some loving haha

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

TR Ride of the Month!
TR Ride of the Month!
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 4533
Location: College Station, TX
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Sun Jan 22, 2012 2:11 pm 
Tz_Swagzilla wrote:
jcrabb13 wrote:
boom found ya!


Yes you did lol Whats up?! Thats the Met thats needs some loving haha


haha i see that, you need some gangsta flames to set it off :wasted:

_________________
BaconLiar wrote:
Front frame can go to hell.

Po' Ass | People's Champ | StatusScoots


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Tue Jan 24, 2012 12:27 pm 
Still running lean. Just ordered 3 more main jets and a ncy orange cooling fan. Let's see what happens. I miss the GET haha. Nah fuck that noise GY6 is on some other shit just gotta tune...(A LOT)

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 1:51 pm 




Finally got the jetting almost right so heres a little peek for those who give a fuck :wasted:

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

TR Ride of the Month!
TR Ride of the Month!
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 4533
Location: College Station, TX
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Fri Jan 27, 2012 6:15 pm 
:banger:

_________________
BaconLiar wrote:
Front frame can go to hell.

Po' Ass | People's Champ | StatusScoots


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Thu Feb 02, 2012 2:53 pm 
Lots of new goodies on deck!
Vapor stealth speedo
RRGs 220 rotor
Thinking about going nuts and getting the ncy triple tree, RRGs forks/caliper, mini Z's, new levers, and stage6 left controls.

Yeah I'm eating Raman noodles for awhile. Do it big or sftu though ya dig?

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Fri Feb 17, 2012 11:55 pm 
Image
New front end on deck :wasted:

But also got a great deal on these adj ncys so I had to cop them haha
Image

Lots of more things but yall dont give a fuck :flip:

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

Junior Mint
Junior Mint
User avatar
Years on TRYears on TR

Posts: 233
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Fri Feb 24, 2012 10:56 pm 
Sick build :popcorn:

_________________
05 GET Ruck Build


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Thu Mar 01, 2012 3:06 pm 
shackleford.r wrote:
Sick build :popcorn:



Thanks!

I'm changing the color scheme though it's going to stand out really badass lol

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Thu Mar 01, 2012 3:08 pm 
Image

I Do It!

I'm done with the orange and black now it's time for some steezzz

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

Shot Caller
Shot Caller
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 1761
Location: Austin! TX
Gender: Dude

2011 TR Donor
Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Thu Mar 01, 2012 3:19 pm 
awesome! never really liked the orange and black look. cant wait to see where you take this thing. hopefully you have enough SWAG or whatever the heck that is :hihi:

_________________
viewtopic.php?f=93&t=61225
^ Lady Trouble ^

http://www.scgcreations.com/


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **woo woo...Swag!**
PostPosted: Fri Mar 02, 2012 2:00 am 
hondafever03 wrote:
awesome! never really liked the orange and black look. cant wait to see where you take this thing. hopefully you have enough SWAG or whatever the heck that is :hihi:



Lol well it wasn't going to be orange and black I just didn't care for painting it since I had my mind on other things. But I'm going back to my original choice. I'll just say there will still be plenty orange lol but watch out tomorrow at rockers vs modders you'll be seeing a totally different whip ;)

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **Updated!! New scheme!! :] **
PostPosted: Mon Mar 05, 2012 12:34 am 
Image

At Rockers Vs. Mods 2012 Atx

Pre CRG levers and clutch bell lol
Image
Image


Me and Jedi_ Cruising
Image
Image
Image

Thanks to my boi Jedi_ I got one of the sickest tail lights Ive ever seen lol

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 

Rusty Trombonner
Rusty Trombonner
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TRYears on TRYears on TR

Posts: 4834
Location: The Red Planet
Gender: Dude

2011 TR Donor
Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **Updated!! New scheme!! :] **
PostPosted: Mon Mar 05, 2012 8:05 am 
:popcorn:

_________________
Thanks to my sponsor: FLP Engineering

MiniMotorMonster 4T
MiniMotorMonster 2T
A Day in the Desert Ride

Image


Top
 Profile  
 

One of Us
One of Us
User avatar
Years on TRYears on TRYears on TR

Posts: 818
Location: Triple D 214/Austin
Gender: Dude

Offline
 Post subject: Re: Tz's Swagzilla **Updated!! New scheme!! :] **
PostPosted: Wed Mar 07, 2012 1:04 pm 
awwwwwww yeaaaaaaaaaa

My exhaust should be done this weekend!!!

Can't wait! :wink:

_________________
Triple D that

Swagzilla's Repsol GY6 build!!

Project Tiffany


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 161 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC - 8 hours [ DST ]


Check out who is online and not out riding.

Rucksters browsing this forum: No rucksters and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
 
Copyright Owners: click here to report copyright infringement

TotalRuckus.com 2005 - 2011 - All Rights Reserved --- Powered by phpBB © phpBB Group